وای سلام به همگی!!!!!!!!!!!!!چقدر دلم برای یک زندگی الکترونیکی تنگ شده بود . چقدر خانه داری و بچه داری تکرای و ملال آوره.دلتنگ همه تون بودم . آزی جونم عروسیت مبارک (البته با تاخیر فراوان ) . ممنون از اظهار لطف های فراوونتون توی کامنتها چه خصوصی و چه غیر از اون . باورتون نمیشه که 2 تا بچه چقدر وقت آدم رو میگیره و سخته . همش فکر میکردم زحمتها و کارای 1 بچه رو وقتی ضربدر 2 بکنید قضیه حل میشه اما بدونین که اگه در 10 به توان 2 هم ضرب کنید هنوز هم گویای عمق فاجعه نیست !!!!!!!!!!!!! من علاوه بر اون مرخصی 6 ماهه ، یک ماه استحقاقی و 3 ماه هم مرخصی بدون حقوق گرفتم و اواخر دیماه انشاالله برمیگردم سر کار . ولی به نظر من زندگی یه زن توی خونه واقعا بسته و محدوده. زندگی اجتماعی یه زن با کار بیرون از خونه کامل میشه .سخته ولی همون تعاملات اجتماعی بیرون از خونه کلی روحیه زن رو شاد و باز میکنه . پارمیس من 24 اسفند 1390 بدنیا اومد. الان پرنیان 5 ساله من کنارم نشسته و داره پفک میخوره و پارمیس 8 ماهه من هم روی پام نشسته و مدام شیطنت میکنه . دیگه روده درازی نکنم و برم که الان زندگیم میره روی هوا !!!!!!!!!!! یه عکس از 2 ماه پیش بچه ها براتون میذارم . دوستدار همیشگیتان هستم . پاییز 96...ما را در سایت پاییز 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 11:38
ما را در سایت پاییز 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 11:38
سلام .طاعات قبول .
از شدت ګرمای هوا و فشار ماه رمضون دیګه رسما بریدیم . والا . حکم بازخریدم اومده و تا u200du200du200dآخر شهریور بیشتر سرکار نمیام. بعدش میرم دنبال زندګیم و بچه هام . هووووووووورا 
بچه ها کم و بیش خوبند . شکر .
بعدا نوشت :
وای !!! پستهای سال 93 کلا پاک شدن !!! حداقل 12 پست داشتم . ماهی یک پست 


ما را در سایت پاییز 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 11:38
سلامشاید دیکه وبلاک نویسی قدیمی شده باشه ، اما من هنوزم دوست دارم روزها و ماههای عمر خودم و زندکی دخترامو هرچند مختصر اینجا ثبت کنم.
دلم نمیاد وبلاک 10 سالمو ول کنم و برم u200d دنبال کارم ! استیکر سن دخملا رو آپدیت کردم...



ما را در سایت پاییز 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 11:38
این وبلاگ مال من و دخترامه ! خودم متولد تیر 59 ام . پرنیان دختر بزرگ منه که 11 آذر 1386 بدنیا اومده و دختر کوچک من پارمیس متولد 24 اسفند 1390 هست...
ما را در سایت پاییز 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 11:38
این وبلاگ مال من و دخترامه ! خودم متولد تیر 59 ام . پرنیان دختر بزرگ منه که 11 آذر 1386 بدنیا اومده و دختر کوچک من پارمیس متولد 24 اسفند 1390 هست...
ما را در سایت پاییز 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 11:38